logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  05.11.2007

Zasięg ślepoty



Indie to kraj zamieszkały przez największą grupę osób ociemniałych. Około 9 milionom przypadków, spośród 12 milionów, można było zapobiec stosując odpowiednią profilaktykę. Jednak na jednego chirurga okulistę w Indiach przypada około 100.000 pacjentów.

W związku ze skalą problemu i faktem, że ponad 80% przypadków utraty wzroku dotyczy terenów wiejskich, gdzie dostęp do opieki medycznej jest bardzo trudny, powstał The Eye Bank Association of India. Organizacja ta w ramach swojej działalności edukuje społeczeństwo z zakresu profilaktyki zdrowotnej oczu. W listopadzie 2007 zorganizowała kampanię uwrażliwiającą na problem utraty wzroku i jego rzeczywistych skutków.

Reklamy kampanii pokazują sytuacje na kilka chwil przed tragediami, których można byłoby uniknąć, gdyby ich świadkowie je widzieli. Utrata wzroku dotyka zarówno osoby ociemniałe, które zostają pozbawione wielu możliwości, jak i ich otoczenie; ma wpływ na szeroki krąg społeczny, nie tylko na jej bezpośrednie ofiary.

Dosadne obrazy i hasło kampanii „Blindness doesn’t just affect the blind” (Ślepota dotyka nie tylko ślepych) mają zmotywować osoby widzące to zezwalania na przekazywanie swoich oczu osobom ociemniałym, po swojej śmierci.
M. Szwochert


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Blindness
Czas:
2007.11.1 - 2008.1.5
Tematy:
Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Indie
Nadawca:
The Eye Bank Association of India
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Euro RSCG (Mumbai)
Adresaci:
Obywatele Indii
Hasło kampani:
Blindness doesn't just affect the blind





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek