Jadąc przez Reykjavik, kierowca na pewno nie przeoczy obszernego fragmentu autostrady pomalowanego na różowo. Może na początku nie zorientuje się, co symbolizuje ten kolor czy w jaki kształt układa się pokolorowane pasmo drogi. Ale okazuje się, że kiedy patrzy się na pomalowany fragment autostrady z lotu ptaka, widać, że układa się ona w kształt wstążki. Dokładnie takiej, jaka jest symbolem walki z rakiem piersi. Kobiety przedstawione w spocie promującym kampanię The Pink Ribbon Highway z zapałem malowały różową wstążkę pod osłoną nocy. Akcja wzbudziła zainteresowanie korzystających z drogi kierowców.
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Wiele różnych akcji dotyczących walki z rakiem piersi organizowanych jest w różnych miejscach na świecie w październiku, np. marsze i biegi czy oświetlanie znanych budynków na różowo. Mieszkańcy Islandii wpadli na nietuzinkowy pomysł, w jaki sposób można jeszcze promować różową wstążkę. Przypomina o tym, że warto wykonać badania w kierunku wykrywania raka piersi, a także wspiera kobiety, które walczą z tą chorobą. Kampanię zleconą przez Icelandic Cancer Society wykonała agencja Brandenburg Advertising.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii