Jadąc przez Reykjavik, kierowca na pewno nie przeoczy obszernego fragmentu autostrady pomalowanego na różowo. Może na początku nie zorientuje się, co symbolizuje ten kolor czy w jaki kształt układa się pokolorowane pasmo drogi. Ale okazuje się, że kiedy patrzy się na pomalowany fragment autostrady z lotu ptaka, widać, że układa się ona w kształt wstążki. Dokładnie takiej, jaka jest symbolem walki z rakiem piersi. Kobiety przedstawione w spocie promującym kampanię The Pink Ribbon Highway z zapałem malowały różową wstążkę pod osłoną nocy. Akcja wzbudziła zainteresowanie korzystających z drogi kierowców.
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Wiele różnych akcji dotyczących walki z rakiem piersi organizowanych jest w różnych miejscach na świecie w październiku, np. marsze i biegi czy oświetlanie znanych budynków na różowo. Mieszkańcy Islandii wpadli na nietuzinkowy pomysł, w jaki sposób można jeszcze promować różową wstążkę. Przypomina o tym, że warto wykonać badania w kierunku wykrywania raka piersi, a także wspiera kobiety, które walczą z tą chorobą. Kampanię zleconą przez Icelandic Cancer Society wykonała agencja Brandenburg Advertising.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy