logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zaróżowiona autostrada
25.10.2013
Tematy: Kampanie, Irlandia

Zaróżowiona autostrada

Your browser does not support the video tag.


Jadąc przez Reykjavik, kierowca na pewno nie przeoczy obszernego fragmentu autostrady pomalowanego na różowo. Może na początku nie zorientuje się, co symbolizuje ten kolor czy w jaki kształt układa się pokolorowane pasmo drogi. Ale okazuje się, że kiedy patrzy się na pomalowany fragment autostrady z lotu ptaka, widać, że układa się ona w kształt wstążki. Dokładnie takiej, jaka jest symbolem walki z rakiem piersi. Kobiety przedstawione w spocie promującym kampanię The Pink Ribbon Highway z zapałem malowały różową wstążkę pod osłoną nocy. Akcja wzbudziła zainteresowanie korzystających z drogi kierowców.

Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Wiele różnych akcji dotyczących walki z rakiem piersi organizowanych jest w różnych miejscach na świecie w październiku, np. marsze i biegi czy oświetlanie znanych budynków na różowo. Mieszkańcy Islandii wpadli na nietuzinkowy pomysł, w jaki sposób można jeszcze promować różową wstążkę. Przypomina o tym, że warto wykonać badania w kierunku wykrywania raka piersi, a także wspiera kobiety, które walczą z tą chorobą. Kampanię zleconą przez Icelandic Cancer Society wykonała agencja Brandenburg Advertising.

Katarzyna Łabuś



Nazwa kampanii:
The Pink Ribbon Highway
Czas:
2013.10.9 - 2013.11.9
Nadawca:
Icelandic Cancer Society
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Brandenburg Advertising (Reykjavik)
Adresaci:
Kobiety, ich partnerzy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek