────── 08.05.2014
Żarłoczna lodówka
Lodówka pożera produkty spożywcze, pralka zjada skarpety, a przez zmywarkę pani domu jest spłukana.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.
W kwietniu ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.
Nazwa kampanii:
Zmniejsz rachunek
Czas:
2014.4.29
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Gospodarki
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Will Goldbe, Propeller
Adresaci:
Osoby odpowiedzialne za zakup sprzętów elektrycznych w gospodarstwie domowym
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów