Mieszkańców Toronto zszokował billboard, wyglądający na reklamę domu pogrzebowego – bardzo niestosowną i prymitywną.
Ascetyczny plakat głosił proste hasło: „Text and Drive” („Pisz i kieruj”). Oburzeni taką arogancją domu pogrzebowego Kanadyjczycy chcący wyrazić na jej temat swoje zdanie, szybko trafiali na internetową stronę domu pogrzebowego Wathan, gdzie dowiadywali się, że ów dom jest fikcyjny, a cała ta prowokacyjna akcja ma na celu uświadomienie kierowcom, jak niebezpieczne jest pisanie i odbieranie smsów podczas prowadzenia pojazdu. Na drogach Ontario ginie z tego powodu więcej osób niż z powodu prowadzenia pojazdu przez pijanego kierowcę, choć to pierwsze wydaję się zachowaniem wręcz niewinnym w stosunku do tego drugiego.
Billboard jest dziełem agencji St.John we współpracy z Cieslok Media, tej samej, która stworzyła kampanię #PutDownThePhone.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci