────── 18.05.2017
Koko koko spoko? EURO 2012 w krzywym zwierciadle kampanii społecznych
Zapraszamy do Polski, K%^*A!
6 / 10
Czym byłoby EURO 2012 gdyby nie sprzedaż suvenirów? Są już więc drażetki do ssania w biało czerwonych barwach, chrupki o „narodowym” smaku, czekoladki w pudełku o kształcie stadionu narodowego. Brakowało jedynie pamiątek, które nauczyłyby zagranicznych kibiców kilku przydatnych zwrotów po polsku. „Na zdrowie ku…!” na przykład. M.in. takie hasło, w otoczeniu pucharu, biało czerwonych barw i mapy Polski pojawiły na serii t-shirtów. – Szukaliśmy czegoś, co kojarzy się z Polską, czegoś co będzie od razu rozpoznawalne dla kibiców z Wielkiej Brytanii czy Niemiec – wytłumaczył dla serwisu alert24 projektant koszulek. Oto publicity!
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!