────── 18.05.2017
Koko koko spoko? EURO 2012 w krzywym zwierciadle kampanii społecznych
Zapraszamy do Polski, K%^*A!
Czym byłoby EURO 2012 gdyby nie sprzedaż suvenirów? Są już więc drażetki do ssania w biało czerwonych barwach, chrupki o „narodowym” smaku, czekoladki w pudełku o kształcie stadionu narodowego. Brakowało jedynie pamiątek, które nauczyłyby zagranicznych kibiców kilku przydatnych zwrotów po polsku. „Na zdrowie ku…!” na przykład. M.in. takie hasło, w otoczeniu pucharu, biało czerwonych barw i mapy Polski pojawiły na serii t-shirtów. – Szukaliśmy czegoś, co kojarzy się z Polską, czegoś co będzie od razu rozpoznawalne dla kibiców z Wielkiej Brytanii czy Niemiec – wytłumaczył dla serwisu alert24 projektant koszulek. Oto publicity!
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat