logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zapomniane plany ratunkowe
01.02.2009
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym

Zapomniane plany ratunkowe

Your browser does not support the video tag.


I Sean Penn i kryzys gospodarczy są aktualnie na topie. W najnowszej kampanii World Food Program "Human Rescue Plan" aktor apeluje do polityków i ekonomistów. W reklamie rozwija zwoje banknotów dolarowych uświadamiające dysproporcje między wysokością wydatków na plany ratunkowe na różne cele. Największe wsparcie finansowe – 700 miliardów dolarów – otrzyma Wall Street, później operacje wojskowe w Iraku (600 miliardów) i plany gospodarcze Unii Europejskiej (200 miliardów). W tym kontekście 3 miliardy dolarów potrzebne na roczne wyżywienie wszystkich najbiedniejszych dzieci w wieku szkolnym wydaje się kwotą drobną, a nie braną pod uwagę przez twórców rozwiązań kryzysowych.

Organizatorzy kampanii zwracają uwagę, że kryzys finansowy wpływa niekorzystnie na gospodarkę całego świata, ale tworząc plany ratunkowe dla swoich państw należy tez pamiętać o pomocy dla najbiedniejszych, którzy i przed kryzysem mieli najgorzej. Ci ludzie mają niewielką siłę głosu. WFP chce zmotywować rządy państw by przeznaczały 1 procent planowanych wydatków ratunkowych na najuboższe grupy społeczne.

Emisje spotu reklamowego zainicjowano w trakcie Szczytu Gospodarczego w Davos.



Nazwa kampanii:
Human Rescue Plan
Czas:
2009.1.20 - 2009.2.2
Nadawca:
World Food Program
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Politycy, urzędnicy
Hasło kampani:
You wanna more bangs for your buck? Let’s talk about a human rescue plan.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek