Road Safety Council, agenda Rządu Australii Zachodniej zajmująca się tematyką bezpieczeństwa drogowego w tym stanie, zainicjowała w ramach długofalowego programu „Drive safe. Arrive safe” kampanię „Belt up” wyraźnie i dobitnie ilustrującą konieczność zapinania pasów w samochodach. Hasło, którego w zasadzie wobec tak silnej kreacji mogłoby nawet nie być, brzmi „One click could change your future. Belt up.” (Jedno kliknięcie może zmienić twoją przyszłość. Zapinaj pasy.)
Kampania jest dziełem australijskiej agencji Marketforce.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę