Road Safety Council, agenda Rządu Australii Zachodniej zajmująca się tematyką bezpieczeństwa drogowego w tym stanie, zainicjowała w ramach długofalowego programu „Drive safe. Arrive safe” kampanię „Belt up” wyraźnie i dobitnie ilustrującą konieczność zapinania pasów w samochodach. Hasło, którego w zasadzie wobec tak silnej kreacji mogłoby nawet nie być, brzmi „One click could change your future. Belt up.” (Jedno kliknięcie może zmienić twoją przyszłość. Zapinaj pasy.)
Kampania jest dziełem australijskiej agencji Marketforce.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy