Road Safety Council, agenda Rządu Australii Zachodniej zajmująca się tematyką bezpieczeństwa drogowego w tym stanie, zainicjowała w ramach długofalowego programu „Drive safe. Arrive safe” kampanię „Belt up” wyraźnie i dobitnie ilustrującą konieczność zapinania pasów w samochodach. Hasło, którego w zasadzie wobec tak silnej kreacji mogłoby nawet nie być, brzmi „One click could change your future. Belt up.” (Jedno kliknięcie może zmienić twoją przyszłość. Zapinaj pasy.)
Kampania jest dziełem australijskiej agencji Marketforce.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku