logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > #Zaparkuj telefon i jedź – edukuje Santander Bank Polska
12.12.2018
Tematy: Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja

#Zaparkuj telefon i jedź – edukuje Santander Bank Polska



Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz, którego ambasadorem jest kierowca wyścigowy Kuba Giermaziak.

 – W ramach projektu Jak Jeździsz nieustająco obserwujemy to, co dzieje się na polskich drogach. Niestety – to ciągle wypadki dominują w doniesieniach medialnych. Od paru lat wśród przyczyn do nich prowadzących coraz częściej wymienia się korzystanie ze smartfonów. Zresztą nietrudno zauważyć – wystarczy, będąc przechodniem, przyjrzeć się kierowcom czekającym na zmianę świateł. Postanowiliśmy zareagować
i zatrzymać ten niechlubny trend. W codziennym życiu telefony właściwie przyrosły nam do rąk, ale na czas jazdy samochodem – naprawdę warto je zaparkować
– mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych Santander Bank Polska. 

W Badaniu polskich kierowców* przeprowadzonym dla Santander Bank Polska 12% kierowców przyznało, że często lub bardzo często czyta SMS-y w czasie prowadzenia pojazdu. 7% odpisuje na wiadomości, jednocześnie prowadząc samochód. 12% kierowców przyznało także, że w czasie jazdy często rozmawia przez telefon nie używając zestawu głośnomówiącego. 6% przegląda media społecznościowe. Przez telefon już nie tylko rozmawiamy i wysyłamy SMS-y, ale także czytamy wiadomości mailowe, najświeższe informacje  i korzystamy z komunikatorów oraz mediów społecznościowych. Im więcej osób jest przyzwyczajonych do używania smartfona za kółkiem, tym chętniej takie zachowanie przejmują inni. To sprawia, że rozmowy czy smsowanie podczas prowadzenia samochodu coraz częściej są źródłem wypadków.

To wiadomość dla Ciebie, Twoich najbliższych i znajomych. Oznacz tych, którym chcesz przekazać tą wiadomość, dołącz do grona ambasadorów Jak Jeździsz. #Zaparkuj telefon i jedź

Opublikowany przez Jak Jeździsz Wtorek, 4 grudnia 2018

 

Zmiana kierunku jazdy na rowerze ➡ jak ją zasygnalizować? ?Uczymy i utrwalamy niezbędną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym. ?‍♂Pełne materiały znajdziecie na stronie Jak Jeździsz: jakjezdzisz.pl/ekobezpieczni ?

Opublikowany przez Jak Jeździsz Poniedziałek, 19 listopada 2018

Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź to pierwsza tak szeroka akcja w ramach projektu Jak Jeździsz.
W całej Polsce, w 124 stacjach radiowych, są emitowane specjalne, skłaniające do refleksji spoty. Przekazy są oparte na emocjach, ale ich celem nie jest straszenie. Mają wzbudzać przemyślenia, ostrzegać oraz sprawić, aby każdy z nas, zanim ruszy w podróż, odłożył telefon i skupił się wyłącznie na jeździe.  Akcję Jak Jeździsz, promującą odpowiedzialne i kulturalne zachowanie się na drodze, Santander Bank Polska realizuje już od 2015 r. Projekt obejmuje przede wszystkim komunikację w mediach społecznościowych, ale także organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach.

? Tak wynika z badania TNS Polska, które zostało przeprowadzone wśród kierowców, którzy posiadają prawo jazdy nie dłużej…

Opublikowany przez Jak Jeździsz Niedziela, 9 grudnia 2018

Za pośrednictwem fanpage’a Jak Jeździsz, który obserwuje ponad 120 tys. osób i przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, internauci kilka razy w tygodniu mogą liczyć na ciekawe, merytoryczne porady związane z użytkowaniem samochodu i bezpieczną jazdą oraz aktualne informacje drogowe.

Ambasador akcji Jak Jeździsz był gościem Jedynka – Program 1 Polskiego Radia w audycji „Bezpieczny weekend”. Rozmowa…

Opublikowany przez Jak Jeździsz Środa, 12 grudnia 2018

Przekazywane są porady dotyczące m.in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci i techniki jazdy.

Strona internetowa projektu: http://jakjezdzisz.pl

Santander Bank Polska Jak Jeździsz #Zaparkuj telefon i jedź


Nazwa kampanii:
Zaparkuj telefon i jedź
Nadawca:
Santander Bank Polska
Media:
internet
Wykonawca:
Santander Bank Polska
Adresaci:
kierowcy
Hasło kampani:
Zaparkuj telefon i jedź





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek