Niefrasobliwie rzucony niedopałek, zostawiona po pikniku butelka czy – co gorsza – upuszczona tląca się zapałka to z pozoru drobiazgi, które mogą doprowadzić do dramatu. Na plakatach je przedstawiających widnieją także skutki lekkomyślnych zachowań w postaci zgliszczy po płonącym lesie.
„In the last 5 years, more than 20,000 hectares of forest were lost in fires caused by small oversights” („W ciągu ostatnich 5 lat stracono ponad 20 tys. hektarów lasu z powodu drobnych niedopatrzeń”) informuje hasło kampanii, pouczającej o konieczności zachowania ostrożności w lesie. Kreację kampanii na zlecenie urugwajskiego Dirección Nacional de Bomberos (Państwowej Straży Pożarnej) przygotowała agencja DDB.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala