Kreacje / printy, Kampanie, Norwegia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 14.01.2022
Zanim znikną
Po wybuchu pandemii Covid-19 wiele lokalnych biznesów na całym świecie znalazło się na krawędzi bankructwa.
Właściciele małych sklepików w stolicy Norwegii, Oslo, postanowili w tej sytuacji działać wspólnie. W ramach akcji społecznej Might Be Coming Soon (czyli w wolnym tłumaczeniu Być Może Już Wkrótce) ręcznie namalowali szyldy globalnych korporacji, które niebawem mogły przejąć ich lokale i zastąpić ich szyldy swoimi. Film stanowiący zapis kampanii – oraz, jak się okazało, jej spektakularnych efektów – można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Might Be Coming Soon
Czas:
2022.1.10
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
The Local Shops of Thorvald Meyer's Street
Media:
outdoor
Wykonawca:
Sollin Sæle, Norway
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Jak Polacy (nie)dbają o środowisko
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!