Kreacje / printy, Kampanie, Norwegia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 14.01.2022
Zanim znikną
Po wybuchu pandemii Covid-19 wiele lokalnych biznesów na całym świecie znalazło się na krawędzi bankructwa.
Właściciele małych sklepików w stolicy Norwegii, Oslo, postanowili w tej sytuacji działać wspólnie. W ramach akcji społecznej Might Be Coming Soon (czyli w wolnym tłumaczeniu Być Może Już Wkrótce) ręcznie namalowali szyldy globalnych korporacji, które niebawem mogły przejąć ich lokale i zastąpić ich szyldy swoimi. Film stanowiący zapis kampanii – oraz, jak się okazało, jej spektakularnych efektów – można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Might Be Coming Soon
Czas:
2022.1.10
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
The Local Shops of Thorvald Meyer's Street
Media:
outdoor
Wykonawca:
Sollin Sæle, Norway
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022