Kreacje / printy, Kampanie, Norwegia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 14.01.2022
Zanim znikną
Po wybuchu pandemii Covid-19 wiele lokalnych biznesów na całym świecie znalazło się na krawędzi bankructwa.
Właściciele małych sklepików w stolicy Norwegii, Oslo, postanowili w tej sytuacji działać wspólnie. W ramach akcji społecznej Might Be Coming Soon (czyli w wolnym tłumaczeniu Być Może Już Wkrótce) ręcznie namalowali szyldy globalnych korporacji, które niebawem mogły przejąć ich lokale i zastąpić ich szyldy swoimi. Film stanowiący zapis kampanii – oraz, jak się okazało, jej spektakularnych efektów – można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Might Be Coming Soon
Czas:
2022.1.10
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
The Local Shops of Thorvald Meyer's Street
Media:
outdoor
Wykonawca:
Sollin Sæle, Norway
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie