logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zanim udostępnisz
29.09.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Niemcy, Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Zanim udostępnisz



Publikowanie przez rodziców w internecie fotografii swoich niekompletnie ubranych dzieci, a nawet pokazywanie tego typu zdjęć na forum publicznym, to jedna z praktyk, które mogą mieć tragiczne konsekwencje. Sprawa jest tym bardziej poważna, że pandemia Covid-19 w błyskawicznym tempie spopularyzowała zwyczaj udostępniania tzw. „nudesów” – szacuje się, że od 2019 roku ich liczba w sieci wzrosła o 77 procent.

Według organizacji Internet Watch Foundation (IWF) aż jedno na troje nastolatków oglądało nagie zdjęcia, udostępnione wbrew woli osoby sfotografowanej. Film, zrealizowany na zamówienie organizacji Amber Alert Europe, w przejmujący sposób pokazuje, jak nieprzyjemnym, żenującym i odzierającym z intymności doświadczeniem może być powyższa sytuacja:

NGO dzieci internet młodzież prawa człowieka walka z przemocą film Niemcy social media kultura osobista Komunikacja w rodzinie pedofilia prawa dzieci


Nazwa kampanii:
THINK BEFORE YOU SHARE
Czas:
2022.5
Nadawca:
Amber Alert Europe
Media:
film
Wykonawca:
Innocean Berlin, Germany





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek