Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Zanim to się stanie
Zanim dojdzie do próby samobójczej, osoby w kryzysie psychicznym toczą często niewidoczne dla otoczenia zmagania emocjonalne. Gdyby ich cierpienie było bardziej jawne, niewykluczone, że do tragedii by nie doszło – bliscy mieliby czas i środki, by zareagować. Dlatego warto przykładać uwagę do nawet niewielkich zmian w zachowaniu. I reagować. Bo małe gesty mogą mieć ogromne znaczenie.
Kampania społeczna Check in on those you love (Przyjrzyj się tym, których kochasz) miała swoją premierę 10 września, w Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom (World Suicide Prevention Day) i jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
Check in on those you love
Czas:
2023.9.10
Nadawca:
Omni Option
Media:
digital
Wykonawca:
Omni Options, Lagos, Nigeria
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście