Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 20.09.2023
Zanim to się stanie
Zanim dojdzie do próby samobójczej, osoby w kryzysie psychicznym toczą często niewidoczne dla otoczenia zmagania emocjonalne. Gdyby ich cierpienie było bardziej jawne, niewykluczone, że do tragedii by nie doszło – bliscy mieliby czas i środki, by zareagować. Dlatego warto przykładać uwagę do nawet niewielkich zmian w zachowaniu. I reagować. Bo małe gesty mogą mieć ogromne znaczenie.
Kampania społeczna Check in on those you love (Przyjrzyj się tym, których kochasz) miała swoją premierę 10 września, w Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom (World Suicide Prevention Day) i jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
Check in on those you love
Czas:
2023.9.10
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Omni Option
Media:
digital
Wykonawca:
Omni Options, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym