Zdjęcia kobiet z odsłoniętymi piersiami pojawiały się na popularnych portalach społecznościowych i po kilku godzinach były z nich usuwane. Użytkownicy jednak dalej je publikowali, gdyż niosły za sobą ważny przekaz.
Kampania ukierunkowana na łamanie zasad dotyczących pokazywania nagości, obowiązujących na portalach społecznościowych, popularyzowała profilaktyczne badania piersi. Kilkanaście kobiet wzięło udział w sesji zdjęciowej, na której pozowały z odsłoniętymi piersiami. Posty z fotografiami umieszczono m.in. na Facebooku i Instagramie, z komentarzem "Check it before it’s removed" ("Zobacz, zanim zostanie skasowane"/ "Zbadaj, zanim zostanie usunięta"). Użytkownicy udostępniali posty, które po kilku godzinach były usuwane. Kampania jednak zyskała wiele wspierających komentarzy internautów i pod ich wpływem Facebook i Instagram zaprzestały usuwania postów z nią związanych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?