logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zanim mrówkojad trafi na talerz
31.10.2013
Tematy: Kreacje / printy

Zanim mrówkojad trafi na talerz



Mrówkojady, pandy czy niebieskie ary zamknięte są na pastwiskach i w hodowlanych pomieszczeniach. Takich, z których mięso ostatecznie trafia na stół. Tak przygotowane trzy obrazy skupiają się wokół jednego fundamentalnego pytania – czy jeśli człowiek potrzebowałby ich mięsa, byłyby wówczas zagrożone wyginięciem? Tak przejaskrawiona sytuacja ma pokazać, że ochrona gatunków zagrożonych wyginięciem nie jest priorytetem nie tylko w Brazylii z której pochodzi kreacja, ale i w pozostałych częściach świata.To konsumpcjonizm, spożycie mięsa oraz ekonomiczny interes pchają ludzi do szukania rozwiązań jak zapewnić sobie zasoby.

Apel organizacji Conservation International o zaangażowanie się w przetrwanie gatunków takich jak mrówkojady, pandy i niebieskie ary jest jednym z wielu działań na rzecz zapewnienia zdrowych ekosystemów, ochrony gatunków zagrożonych wyginięciem czy szeroko pojmowanej edukacji środowiskowej promującej zaangażowanie społeczeństwa. Kreację przygotowała agencja Fischer America.
   
Katarzyna Płaza








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek