Elementem łączącym zdjęcia jest pluszowa maskotka, która leży na drodze w kałuży krwi. Ma ona symbolizować zabite na drogach dzieci. Obraz jest tym bardziej przerażający, że zabawka jest opuszczona wśród zgiełku ulic. Nikt się nią nie interesuje. Tak samo jest z ludźmi, których nie interesują wypadki drogowe, dopóki sami ich nie doświadczą. Ale wtedy może być za późno na jakąkolwiek refleksję.
Na kreację składają się trzy plakaty. Na każdym umieszczony jest komunikat od Europejskiej Federacji Ofiar Wypadków Drogowych „Every year over 1,300 children die in road traffic crashes in Europe. Over 100,000 are seriously injured. Please drive carefully and help make our roads and streets safer” („Każdego roku ponad 1.300 dzieci umiera w wypadkach drogowych w Europie. Ponad 100 tys. jest poważnie rannych. Jeżdżąc ostrożniej, pomożemy uczynić nasze drogi i ulice bezpieczniejszymi”). Kreację przygotowała agencja Happiness z Brukseli.
Agnieszka Kozak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu