Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Francuska miłość z papierosem w ustach
Nastolatkowie nienawidzą kiedy ktoś coś każe. „Nie rób tego” – to dla nich prawie jak zachęta do eksperymentowania. Dlaczego więc przewrotnie nie skorzystać z tego mechanizmu? To dorośli hipokryci, stetryczali właściciele firm tytoniowych chcą, żebyś palił papierosy – komunikowała kampania francuskiej organizacji Stowarzyszenie Niepalących. Sprytną strategię ubrano w mocną i szokującą kreację. Jak się jednak okazało reklamy przedstawiające nastolatków sugestywnie klęczących przed biznesmenem, gdzie penisa zamieniono papierosem, okazały się zbyt kontrowersyjne. We francuskiej prasie pojawiały się komentarze o trywializowaniu aktu nadużycia seksualnego i przypisywaniu winy ofierze. W rezultacie emisja reklam drukowanych została wstrzymana. Podchwycenie kontrowersyjnego tematu przez główne francuskie media tylko zwiększyło zasięg kampanii, która dostała darmową promocję w primetime. Chapeau bas!
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!