Zabukuj sobie szansę na wzrost
Obchodzony 8 września Międzynarodowy Dzień Alfabetyzacji (International Literacy Day) stał się pretekstem do zorganizowania uroczej kampanii społecznej promującej czytelnictwo. Na trzech printach trójka lokalnych (nigeryjskich) influencerów została zaprezentowana w taki sposób, że części ich ubrań bądź wręcz anatomii, stanowią książki – co sugeruje, jak mocno czytanie wrosło w ich tożsamość. Hasło kampanii – Book Your Chance To Stand Tall – zostało oparte na nieprzetłumaczalnej grze słów: w języku angielskim słowo „book” znaczy zarówno „książka” jak i „zarezerwować”, „zamówić”. W bardzo luźnym przekładzie brzmi ono zatem: Zabukuj sobie szansę na wzrost.
Zleceniodawcą kampanii jest organizacja pozarządowa o kapitalnej nazwie: Młode Mole Książkowe (The Young Bookworms).
O innej nigeryjskiej kampanii społecznej, zorganizowanej z okazji Międzynarodowego Dnia Alfabetyzacji (International Literacy Day), pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki