Czy telefonem można zabić? Oczywiście. Wystarczy zadzwonić do kogoś w nieodpowiednim czasie.
Kampania pod hasłem „Don’t talk when he/she drives” („Nie rozmawiaj, kiedy on/ona prowadzi”) przygotowana na zlecenie policji drogowej z indyjskiego miasta Bangalore przez agencję Mudra Group, w dobitny sposób pokazuje konsekwencje rozmawiania przez komórkę podczas prowadzenia samochodu. Reklamy ukazują jednak całą sytuację nie z perspektywy kierowcy, lecz osób po drugiej stronie linii telefonicznej. Uświadamiają, że są oni współodpowiedzialni za ryzyko, które ponoszą kierowcy rozmawiający przez telefon w czasie jazdy, a w skrajanym przypadku – śmierci kierowcy w trakcie rozmowy – będą odczuwać swoją winę już zawsze. Wyrazy twarzy bohaterów reklam, mowa ciała i tryskająca ze słuchawek krew mają sprawić wrażenie, że brali oni w wypadku bezpośredni udział.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy