Uśmieszek, puszczone oczko, wystawiony język, serduszko, całus oraz wiele innych prostych, małych obrazków przedstawiają emocje. Mogą też spowodować tragiczny wypadek.
Ze względu na rosnąca popularność i wszechobecność smartfonów, koncern Forda postanowił przeprowadzić kampanię informującą o zwiększonym niebezpieczeństwie, jakie wynika z używania telefonów komórkowych podczas prowadzenia samochodu. Kreacja została przygotowana przez agencję Blue Hive oraz podzielona na trzy części.
Pierwsza z nich „Don’t scroll and drive” polegała na opublikowaniu na Instagramie operacji trwającej jedną sekundę, która ukazywała 24 najnowsze zdjęcia dodane na ten kanał społecznościowy. Celem było podkreślenie, że wystarczy chwila nieuwagi za kierownicą, by spowodować wypadek drogowy, w wyniku którego można kogoś pozbawić życia.
Plakaty wykonane na potrzeby drugiej części kampanii przedstawiały trzy osoby – starszego mężczyznę, biegacza oraz ojca i syna na rowerze – wszyscy byli „złożeni” z emotikonek, co powodowało, że oglądajacy dopiero po dłuższej chwili mógł rozpoznać, co dzieje się na plakacie. Plakaty zostały opublikowane w gazetach oraz kanałach mediów społecznościowych, by dotrzeć do jak najszerszej publiczności.
Trzecia część została zainaugurowana podczas Tygodnia Gier w Mediolanie. Wtedy też został przedstawiony spot, którego obrazy zostały w pełni ukazane poprzez emotikony, podobnie jak miało to miejsce na plakatach. Ponadto każdy uczestnik Tygodnia Gier może zrobić sobie zdjęcie, które zostanie przetworzone w taki sposób, że będzie się składało z emotikon, a następnie udostępnić je w mediach społecznościowych.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj