────── 19.06.2008
Zabierz mnie, czyli kulisy billboardów
Niskobudżetowa kampania, z wykorzystaniem typowego nośnika w nietypowy sposób. Kampania z czerwca tego roku pt. "Pick me" organizacji Animal Anti Cruelty League z RPA zachęca do adopcji zwierząt.
Zadaniem dla agencji Lowe Bull z Johannesburga było stworzenie taniej, efektywnej kampanii outdoorowej. Rezultaty prezentujemy obok.
Organizacja AACL powstała w 1956roku; utrzymuje się wyłącznie z darowizn. Jej celem jest poprawa losów zwierząt porzuconych i bezdomnych.
Nazwa kampanii:
Pick me
Czas:
2008.6.2 - 2008.6.16
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
Animal Anti Cruelty League
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Lowe Bull (Johannesburg)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Pick me
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka