logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zabawa w chowanego bez kryjówek
06.08.2009
Tematy: Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko

Zabawa w chowanego bez kryjówek

Your browser does not support the video tag.


Jak można się bawić w chowanego, skoro nie ma gdzie się schować? Pozornie błahy problem ilustruje zbliżającą się katastrofę. Każdego dnia z powierzchni Ziemi znika 10.000 drzew. Sytuacja, jak podaje francuskie stowarzyszenie Planète Urgence (Planeta w nagłej potrzebie) jest alarmująca. Aby zapobiec katastrofie ekologicznej, należy aktywnie wspierać środowisko – choćby przez sadzenie drzew. Dlatego organizacja w kampanii rozpoczętej w sierpniu br. nawołuje do wpłacania środków na jej działalność statutową. Za każde wpłacone 1 euro zasadzi nowe drzewko: "10.000 arbres disparaisse chaque jour. Opération 1 euro= 1 arbre planté" (10.000 drzew znika każdego dnia. Akcja 1 euro = 1 zasadzone drzewko)

Aby uświadomić skalę problemu, agencja BETC Euro RSCG stworzyła spot reklamowy „Cahce – cache” (Zabawa w chowanego), na którym dzieci bawią się w chowanego. Nie ma już jednak drzew, za którymi mogłyby się schować.
M.Kryńska



Nazwa kampanii:
Cache-cache
Czas:
2009.8.1 - 2009.9.30
Nadawca:
Association Planète Urgence
Media:
Telewizja
Wykonawca:
BETC Euro RSCG
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
10.000 arbres disparaisse chaque jour. Opération 1 euro= 1 arbre planté. (10.000 drzew znika każdego dnia. Akcja 1 euro = 1zasadzone drzewko)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek