Jak można się bawić w chowanego, skoro nie ma gdzie się schować? Pozornie błahy problem ilustruje zbliżającą się katastrofę. Każdego dnia z powierzchni Ziemi znika 10.000 drzew. Sytuacja, jak podaje francuskie stowarzyszenie Planète Urgence (Planeta w nagłej potrzebie) jest alarmująca. Aby zapobiec katastrofie ekologicznej, należy aktywnie wspierać środowisko – choćby przez sadzenie drzew. Dlatego organizacja w kampanii rozpoczętej w sierpniu br. nawołuje do wpłacania środków na jej działalność statutową. Za każde wpłacone 1 euro zasadzi nowe drzewko: "10.000 arbres disparaisse chaque jour. Opération 1 euro= 1 arbre planté" (10.000 drzew znika każdego dnia. Akcja 1 euro = 1 zasadzone drzewko)
Aby uświadomić skalę problemu, agencja BETC Euro RSCG stworzyła spot reklamowy „Cahce – cache” (Zabawa w chowanego), na którym dzieci bawią się w chowanego. Nie ma już jednak drzew, za którymi mogłyby się schować.
M.Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?