Jak można się bawić w chowanego, skoro nie ma gdzie się schować? Pozornie błahy problem ilustruje zbliżającą się katastrofę. Każdego dnia z powierzchni Ziemi znika 10.000 drzew. Sytuacja, jak podaje francuskie stowarzyszenie Planète Urgence (Planeta w nagłej potrzebie) jest alarmująca. Aby zapobiec katastrofie ekologicznej, należy aktywnie wspierać środowisko – choćby przez sadzenie drzew. Dlatego organizacja w kampanii rozpoczętej w sierpniu br. nawołuje do wpłacania środków na jej działalność statutową. Za każde wpłacone 1 euro zasadzi nowe drzewko: "10.000 arbres disparaisse chaque jour. Opération 1 euro= 1 arbre planté" (10.000 drzew znika każdego dnia. Akcja 1 euro = 1 zasadzone drzewko)
Aby uświadomić skalę problemu, agencja BETC Euro RSCG stworzyła spot reklamowy „Cahce – cache” (Zabawa w chowanego), na którym dzieci bawią się w chowanego. Nie ma już jednak drzew, za którymi mogłyby się schować.
M.Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka