Jak można się bawić w chowanego, skoro nie ma gdzie się schować? Pozornie błahy problem ilustruje zbliżającą się katastrofę. Każdego dnia z powierzchni Ziemi znika 10.000 drzew. Sytuacja, jak podaje francuskie stowarzyszenie Planète Urgence (Planeta w nagłej potrzebie) jest alarmująca. Aby zapobiec katastrofie ekologicznej, należy aktywnie wspierać środowisko – choćby przez sadzenie drzew. Dlatego organizacja w kampanii rozpoczętej w sierpniu br. nawołuje do wpłacania środków na jej działalność statutową. Za każde wpłacone 1 euro zasadzi nowe drzewko: "10.000 arbres disparaisse chaque jour. Opération 1 euro= 1 arbre planté" (10.000 drzew znika każdego dnia. Akcja 1 euro = 1 zasadzone drzewko)
Aby uświadomić skalę problemu, agencja BETC Euro RSCG stworzyła spot reklamowy „Cahce – cache” (Zabawa w chowanego), na którym dzieci bawią się w chowanego. Nie ma już jednak drzew, za którymi mogłyby się schować.
M.Kryńska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

