logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Za każdym motocyklistą…
08.05.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Belgia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Za każdym motocyklistą…



…siedzi ktoś, kto ma nadzieję, że ten wróci do domu. Cały i zdrowy.

Wiosna to czas, gdy wielu motocyklistów budzi się ze snu zimowego. Nie zawsze są dobrze widoczni na drogach, za to zawsze są o wiele bardziej narażeni na wypadki niż kierowcy samochodów. Flamandzka Fundacja Badań nad Ruchem Drogowym (VSV) – we współpracy z AKQA Brussels – uruchomiła kampanię społeczną, wzywającą do szczególnej uwagi wobec motocyklistów. Centralnym, kreatywnym pomysłem projektu było założenie, że każdy motocyklista ma kogoś, kto na niego czeka. I ten fakt zasługuje na naszą najwyższą troskę.

Autor filmu, Jef Boes (Initials L.A.), sam jest zapalonym motocyklistą, więc do pracy nad scenariuszem zabrał się ze szczególną starannością. By wzmocnić oddziaływanie klipu, zdecydował się na zebranie ekipy, która również jeździ na motocyklach. Rezultatem jest podszyty napięciem film, jasno pokazujący, jak bezbronni są motocykliści – i ich bliscy:

https://video.adsoftheworld.com/iinw6jr25s8ul8ahbieuir76w3dw.mp4

Uzupełnieniem filmu jest kampania outdoorowa, na którą składają się billboardy i plakaty, umieszczone wzdłuż flamandzkich autostrad. Ich centralnym elementem graficznym jest kask motocyklowy z napisem „Tata na pokładzie”.

txt: Dorota Chrobak

outdoor Bezpieczeństwo ruchu drogowego film Belgia motocykle integrated


Nazwa kampanii:
The Hug
Czas:
2025.3
Nadawca:
Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV)
Media:
integrated (film, outdoor)
Wykonawca:
AKQA Brussels, Belgium





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek