Wystarczy stanąć na rękach by poczuć, nadmiar krwi. Dlaczego ta zbędna ilość miałaby się marnować? Brazylijska organizacja Santa Casa de Misericórdia de São Paulo, we współpracy z agencją Young & Rubicam, przypomina w zabawny sposób wrażenie wiszenia głową w dół i przekonuje by podzielić się z innymi swoją krwią: “You have more blood than you need. Give a bit.” („Masz więcej krwi, niż potrzebujesz. Oddaj trochę”).
Kampania jest elementem „Ruchu 5%”, który dąży do tego, by media, zarówno tradycyjne jak i internetowe, udostępniały swoje powierzchnie na kampanie zachęcające do krwiodawstwa, by pisały o tym i by efektem tych działań w Brazylii był wzrost liczby dawców krwi o 5%.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik