Wystarczy stanąć na rękach by poczuć, nadmiar krwi. Dlaczego ta zbędna ilość miałaby się marnować? Brazylijska organizacja Santa Casa de Misericórdia de São Paulo, we współpracy z agencją Young & Rubicam, przypomina w zabawny sposób wrażenie wiszenia głową w dół i przekonuje by podzielić się z innymi swoją krwią: “You have more blood than you need. Give a bit.” („Masz więcej krwi, niż potrzebujesz. Oddaj trochę”).
Kampania jest elementem „Ruchu 5%”, który dąży do tego, by media, zarówno tradycyjne jak i internetowe, udostępniały swoje powierzchnie na kampanie zachęcające do krwiodawstwa, by pisały o tym i by efektem tych działań w Brazylii był wzrost liczby dawców krwi o 5%.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy