Serwis YouTube po raz drugi zorganizował konkurs reklamy YouTubeCannes Young Lions Ad Contest. Do rywalizacji mogły przystąpić wszystkie osoby w wieku 18-28lat, które nakręciły krótki film reklamowy dla jednej z międzynarodowych organizacji charytatywnych. Na wykonanie tego zadania uczestnicy mieli zaledwie 48 godzin.
W tym roku od 14 do 16 maja dwuosobowe zespoły tworzyły kreacje dla organizacji WaterAid zajmującej się problemem dostępu do czystej wody i poprawą warunków sanitarnych w krajach najbiedniejszych. Wszystkie prace konkursowe były dostępne w serwisie YouTube, gdzie przez tydzień internauci oddawali głosy na najlepsze pomysły. Konkurs, podobnie jak w ubiegłym roku, cieszył się dużym zainteresowaniem.
Spośród ponad 500 nadesłanych filmów jury (grupa ekspertów z dziedziny reklamy) wyłoniło dwa zwycięskie zespoły. W ocenie prac jury brało pod uwagę ich kreatywność oraz ilość głosów internautów. Nagrodzone zespoły pojechały do Cannes, by stworzyć nowe kreacje podczas międzynarodowego konkursu reklamy The Young Lions Competition.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie