logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > …z wyjątkiem uważnego kierowcy
18.09.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Belgia

…z wyjątkiem uważnego kierowcy



Samochody są coraz bezpieczniejsze. Coraz częściej zostają wyposażone w zaawansowane technologie, takie jak kontrola trakcji, asystent utrzymania pasa ruchu, tempomat adaptacyjny, systemy wspomagania hamowania awaryjnego etc. Paradoks polega na tym, że innowacje związane z bezpieczeństwem niekoniecznie prowadzą do bezpieczniejszej jazdy. Kierowcy samochodów z tak mocno rozbudowanym wyposażeniem zaczynają zbytnio polegać na technologii. W rezultacie – często nieświadomie – zwracają mniejszą uwagę, na to, co się dzieje na drodze. Badania pokazują, że w przypadku korzystania z zaawansowanych systemów wspomagających kierowcę, takich jak tempomat adaptacyjny czy asystent utrzymania pasa ruchu, ryzyko nieuważnej jazdy jest nawet dwukrotnie większe.

Kampania społeczna Every Feature, będąca wspólnym projektem organizacji Parents of Road Victim („Rodzice ofiar wypadków drogowych”) i agencji Happiness z Brukseli, ma na celu zwiększenie świadomości na temat powyższego paradoksu i uczulenie kierowców, by byli uważni. Zawsze. Na kampanię złożyły się dwa spoty radiowe, które początkowo brzmią jak typowa reklama samochodu, w której lektor wymienia wszystkie jego udogodnienia i elementy wyposażenia. Dopiero po chwili orientujemy się, że narratorem jest tu rodzic, który stracił dziecko w wypadku drogowym. Mimo że samochód, który przyczynił się do tragedii, był wyposażony w najbardziej zaawansowane technologie zwiększające bezpieczeństwo.

https://video.adsoftheworld.com/hcbo0lrwod54q3qie968wg0e1v14.mp4

 

https://video.adsoftheworld.com/qywdw428mcxwnt9bhx2jnkqtz3uv.mp4

txt: Dorota Chrobak

film Belgia digital audio integrated


Nazwa kampanii:
Every Feature
Czas:
2024.9
Nadawca:
Parents Of Road Victims
Media:
integrated (film, digital, audio)
Wykonawca:
Happiness Brussels, Belgium





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek