Piesi przebiegają tuż przed tramwajem, cudem uchodząc cało. Mniej szczęścia ma para jadąca samochodem. Szukając właściwej drogi, kierowca gwałtownie skręca. Auto wpada pod pojazd komunikacji miejskiej.
Spot od czerwca oglądają widzowie TVP Warszawa, a pasażerowie mogą zobaczyć grafiki na burtach tramwajów oraz plakaty w pojazdach, a także otrzymać ulotki. Spot radiowy jest z kolei emitowany na antenie Radia Kolor.
19 czerwca 2013 rozpoczęła się V edycja kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”, mająca na celu zwrócenie uwagi wszystkim uczestnikom ruchu drogowego na istotny problem bezpieczeństwa w ruchu tramwajowym. Na terenie zajezdni tramwajowej Wola w Warszawie odbyła się konferencja prasowa nt. bezpieczeństwa w ruchu drogowym, podczas której przedstawiciele parlamentu, rzecznika praw dziecka, województwa mazowieckiego, m.st. Warszawy i policji przedstawili działania w tym zakresie. Po konferencji odbyła się symulacja zderzenia samochodu z tramwajem połączona z akcją ratowniczą służb miejskich z udziałem Nadzoru Ruchu i Pogotowia Sieciowego Tramwajów Warszawskich, Państwowej Straży Pożarnej, Komendy Stołecznej Policji i Falck Ratownictwa Medycznego. Symulacja ta miała na celu uświadomić wszystkim, do czego może doprowadzić nieostrożność uczestników ruchu drogowego, czy próba wymuszenia pierwszeństwa na drodze.
Spółka Tramwaje Warszawskie współrealizuje założenia „Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020” polegające na podejmowani działań poprawiających światowego bezpieczeństwa drogowego poprzez dążenie do zredukowania liczby osób zabitych i rannych w wypadkach drogowych. Spółka została nagrodzona w kategorii Firma Roku 2011 jako „Partner dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011” za kampanię społeczną „Bądźmy Razem Bezpieczni” oraz propagowanie i rozpowszechnianie dobrych praktyk na drogach w roku 2011.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie