Z punktu widzenia psa przewodnika
Dla osób niewidomych i niedowidzących poruszanie się w przestrzeniach miejskich bywa nie lada wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzą specjalnie szkolone psy, które potrafią skutecznie wyeliminować ryzyko kolizji czy nawet wypadku.
Studencka kampania See What They See zwraca uwagę na to, jak ważną i odpowiedzialną pracę wykonują psy przewodnicy. Na projekt złożyły się sugestywne działania outdoorowe, ukazujące otaczający świat z ich punktu widzenia oraz specjalnie skonstruowany binokular, pozwalający spojrzeć na ulicę ich oczami. Równocześnie kampania stała się okazją do zorganizowania zbiórki wspierającej Guide Dog Foundation, organizacji zajmującej się szkoleniem czworonogów.
Autorem projektu jest Huiyi Jing, student S.I. Newhouse School of Public Communications w USA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?