Z punktu widzenia psa przewodnika
Dla osób niewidomych i niedowidzących poruszanie się w przestrzeniach miejskich bywa nie lada wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzą specjalnie szkolone psy, które potrafią skutecznie wyeliminować ryzyko kolizji czy nawet wypadku.
Studencka kampania See What They See zwraca uwagę na to, jak ważną i odpowiedzialną pracę wykonują psy przewodnicy. Na projekt złożyły się sugestywne działania outdoorowe, ukazujące otaczający świat z ich punktu widzenia oraz specjalnie skonstruowany binokular, pozwalający spojrzeć na ulicę ich oczami. Równocześnie kampania stała się okazją do zorganizowania zbiórki wspierającej Guide Dog Foundation, organizacji zajmującej się szkoleniem czworonogów.
Autorem projektu jest Huiyi Jing, student S.I. Newhouse School of Public Communications w USA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich