Z punktu widzenia psa przewodnika
Dla osób niewidomych i niedowidzących poruszanie się w przestrzeniach miejskich bywa nie lada wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzą specjalnie szkolone psy, które potrafią skutecznie wyeliminować ryzyko kolizji czy nawet wypadku.
Studencka kampania See What They See zwraca uwagę na to, jak ważną i odpowiedzialną pracę wykonują psy przewodnicy. Na projekt złożyły się sugestywne działania outdoorowe, ukazujące otaczający świat z ich punktu widzenia oraz specjalnie skonstruowany binokular, pozwalający spojrzeć na ulicę ich oczami. Równocześnie kampania stała się okazją do zorganizowania zbiórki wspierającej Guide Dog Foundation, organizacji zajmującej się szkoleniem czworonogów.
Autorem projektu jest Huiyi Jing, student S.I. Newhouse School of Public Communications w USA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca