logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Z prosiakiem w saunie, z rakiem na kanapie
04.07.2011
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Z prosiakiem w saunie, z rakiem na kanapie



Jak gotować aby się nie zatruć? Cztery absurdalne 30-sekundowe spoty amerykańskiej kampanii "Clean, Cook, Chill, Separate" („Myj, gotuj, chłódź, oddzielaj”) wyjaśniają, jak prosto i skutecznie uniknąć niebezpiecznych zatruć pokarmowych. O myciu składników podczas przygotowywania posiłków oraz używanych do ich przygotowania narzędzi przypomina mężczyzna spryskujący całą swoją kuchnię ogrodowym zraszaczem. Tego, że jedzenie trzeba trzymać w chłodzie uczy mężczyzna otoczony wentylatorami. Kobieta spędzająca czas w saunie z prosiakiem przypomina, że każdy rodzaj pożywienia należy gotować w odpowiedniej temperaturze. Z kolei kobieta z kurą i pęczkiem marchwi umieszczonymi w dwóch przeciwległych rogach pomieszczenia ma za zadanie uświadomić odbiorcom, jak ważne jest, aby surowe mięso kroić na innej desce niż pozostałe składniki dania.

Kampania przygotowana dla amerykańskiej organizacji rządowej Food Safety Working Group została zrealizowana przez nowojorską agencję JWT.

Według danych FSWG, co szósty Amerykanin co roku pada ofiarą zatruć pokarmowych, które mogą być bardzo groźne w skutkach, a nawet doprowadzić do śmierci.
A. Pisarek








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek