Z prezerwatywą przez życie 2
"Sugar Baby Love" to kontynuacja kampanii „Baby, Baby”, również, jak jej 1. edycja, nagrodzona Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Tym razem kampania, zainspirowana sukcesem z poprzedniego roku, została skierowana do gejów.
Mimo że od pojawienia się epidemii AIDS środowisko gejowskie jest szczególnie uczulone na prewencję, w 2006 roku można było zaobserwować szerzenie się niebezpiecznych praktyk seksualnych. W związku tym, francuska organizacja AIDES postanowiła skierować kampanię właśnie do tej grupy. Celem kampanii było uwrażliwienie gejów na potrzebę optymalnej ochrony przed AIDS oraz społeczeństwa na kwestię homofobii i dyskryminacji.
Film z muzyką The Rubbet’s w zabawny sposób opowiada sentymentalną historię chłopca, potem młodego mężczyzny, który odkrywa swoją homoseksualność. Staje się ofiarą homofobii. Budując relacje z mężczyznami – i za każdym razem stosując prezerwatywę – szuka swojej wielkiej miłości.
Zachowano hasło z poprzedniej edycji: „Vivez assez longtemps pour trouver le bon!” (Żyj wystarczająco długo, aby znaleźć tego jedynego). Dodatkowo, powstał plakat – komiks przedstawiający scenariusz filmu zrealizowany przez artystę o pseudonimie Skwak.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem