Tylko w 2022 roku w Portugalii utonęło 19 dzieci. Oto najprostsza z możliwych a zarazem piekielnie skuteczna kampania społeczna, mająca na celu zwiększenie czujności rodziców i opiekunów najmłodszych amatorów wodnej rozrywki.
Do studia zaproszono grupkę dzieci, poproszono je, by zaczęły wzywać pomocy, a następnie, by spróbowały zrobić to samo – tyle że z buzią pełną wody. Poniższy film stanowi zapis autentycznych reakcji oraz refleksji, którymi młodzi uczestnicy eksperymentu podzielili się z widzami przed kamerą. Utonięcie to szybka i cicha śmierć, a żeby której uciszyć dziecko, wystarczy zaledwie pół szklanki wody.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Silenced by water
Czas:
2024.7
Nadawca:
APSI
Media:
experiential, film
Wykonawca:
Havas Lisbon, Portugal
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu