Tylko w 2022 roku w Portugalii utonęło 19 dzieci. Oto najprostsza z możliwych a zarazem piekielnie skuteczna kampania społeczna, mająca na celu zwiększenie czujności rodziców i opiekunów najmłodszych amatorów wodnej rozrywki.
Do studia zaproszono grupkę dzieci, poproszono je, by zaczęły wzywać pomocy, a następnie, by spróbowały zrobić to samo – tyle że z buzią pełną wody. Poniższy film stanowi zapis autentycznych reakcji oraz refleksji, którymi młodzi uczestnicy eksperymentu podzielili się z widzami przed kamerą. Utonięcie to szybka i cicha śmierć, a żeby której uciszyć dziecko, wystarczy zaledwie pół szklanki wody.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Silenced by water
Czas:
2024.7
Nadawca:
APSI
Media:
experiential, film
Wykonawca:
Havas Lisbon, Portugal
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon