Klimatyzator, wentylator, grzejnik. Co wspólnego mają ze sobą te trzy przedmioty codziennego użytku? Na plakatach kampanii WWF nad każdym z nich wisi obraz, który ilustruje, jakie konsekwencje dla środowiska ma zostawianie nieużywanych sprzętów podłączonych do zasilania. Tsunami, susza i topnienie lodowców stanowią przykłady „śladów”, jakie człowiek pozostawia w wyniku swego niegospodarnego działania.
Word Wildlife Fund alarmuje, że sprzęt RTV i AGD zużywa od 10 do 60% energii, gdy jest pozostawiony w stanie czuwania. Dlatego hasło kampanii zrealizowanej przez agencję Contrapunto BBDO z Madrytu brzmi: „If you don´t use it, turn it off” („Wyłącz, jeśli nie używasz”). Właśnie poprzez takie codzienne czynności można zredukować stopień eksploatacji bogactw naturalnych.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy