Klimatyzator, wentylator, grzejnik. Co wspólnego mają ze sobą te trzy przedmioty codziennego użytku? Na plakatach kampanii WWF nad każdym z nich wisi obraz, który ilustruje, jakie konsekwencje dla środowiska ma zostawianie nieużywanych sprzętów podłączonych do zasilania. Tsunami, susza i topnienie lodowców stanowią przykłady „śladów”, jakie człowiek pozostawia w wyniku swego niegospodarnego działania.
Word Wildlife Fund alarmuje, że sprzęt RTV i AGD zużywa od 10 do 60% energii, gdy jest pozostawiony w stanie czuwania. Dlatego hasło kampanii zrealizowanej przez agencję Contrapunto BBDO z Madrytu brzmi: „If you don´t use it, turn it off” („Wyłącz, jeśli nie używasz”). Właśnie poprzez takie codzienne czynności można zredukować stopień eksploatacji bogactw naturalnych.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj