Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Gruzja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 18.08.2022
Z grubej rury
Dla mieszkańców Kaukazu samochód to coś więcej niż po prostu środek transportu. Własny – najlepiej dobrej, zagranicznej marki – pojazd stanowi nie tylko źródło prestiżu, ale jest również gwarancją niezależności, często niezbędną do funkcjonowania w górzystym terenie.
Nic dziwnego, że Gruzini często „podrasowują” swoje samochody w nielegalny sposób albo naprawiają je za pomocą pozbawionych homologacji i certyfikatów części. A to z kolei zagraża wprost zarówno innym uczestnikom ruchu drogowego, jak i środowisku. Przed czym ostrzega kampania Stop Blowing The Smoke, zrealizowana dla dwóch podmiotów: ACAG (Association of Communication Agencies of Georgia) oraz Greenway (sieci centrów serwisowych w całej Gruzji).
Nazwa kampanii:
Stop Blowing The Smoke
Czas:
2022.6
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Gruzja
Nadawca:
ACAG and Greenway
Media:
print
Wykonawca:
Maverik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family