logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Z grubej rury
18.08.2022
Tematy: Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Gruzja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Z grubej rury



Dla mieszkańców Kaukazu samochód to coś więcej niż po prostu środek transportu. Własny – najlepiej dobrej, zagranicznej marki – pojazd stanowi nie tylko źródło prestiżu, ale jest również gwarancją niezależności, często niezbędną do funkcjonowania w górzystym terenie.

Nic dziwnego, że Gruzini często „podrasowują” swoje samochody w nielegalny sposób albo naprawiają je za pomocą pozbawionych homologacji i certyfikatów części. A to z kolei zagraża wprost zarówno innym uczestnikom ruchu drogowego, jak i środowisku. Przed czym ostrzega kampania Stop Blowing The Smoke, zrealizowana dla dwóch podmiotów: ACAG (Association of Communication Agencies of Georgia) oraz Greenway (sieci centrów serwisowych w całej Gruzji).

CSR Bezpieczeństwo ruchu drogowego Ekologia i środowisko Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji print samochód Gruzja


Nazwa kampanii:
Stop Blowing The Smoke
Czas:
2022.6
Nadawca:
ACAG and Greenway
Media:
print
Wykonawca:
Maverik





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek