Ile dobrych rzeczy może wydarzyć się dzięki niewielkim nawet ilościom pieniędzy… Historia rozgrywa się, niczym klatka po klatce, na różnego nominału banknotach Euro ustawionych jeden po drugim. Z banknotu na banknot człowiek chory na AIDS otrzymuje wsparcie psychologa, naukowiec tworzy leki, dziewczynka z ubogiego kraju dostaje lekarstwa. Niespełna minutowy spot jest dziełem agencji Leo Burnett Paris, przygotowanym na zlecenie organizacji Sidaction.
Hasło kampanii “In the fight against AIDS every extra euro can make the difference” ("W walce przeciwko AIDS każde dodatkowe euro ma znaczenie") ma zachęcić odbiorców do przekazywania datków charytatywnych na działalność organizacji. Każda, nawet najmniejsza suma, jest ważna w walce z chorobą – przekonuje Sidaction.
Co 6 sekund na świecie jakaś osoba zostaje zakażona wirusem HIV. Tylko w 2009 roku na AIDS zmarło 1,8 miliona osób, to jedynie o 500 tyś mniej niż wynosi liczba ludności Paryża.
Organizacja Sidaction powstała w 1994 roku; zajmuje się zbiórką pieniędzy na finansowanie badań wspierających walkę z AIDS. Misja Sidaction polega przede wszystkim na zapewnianiu obsługi w zakresie badań, rozwoju działań o profilaktycznym zasięgu oraz zapewnianiu kompleksowej opieki osobom biednym żyjącym z wirusem HIV.
A.Zych
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy