logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Z banknotu na banknot
19.06.2011
Tematy: Kampanie, Francja, Pomoc społeczna

Z banknotu na banknot

Your browser does not support the video tag.


Ile dobrych rzeczy może wydarzyć się dzięki niewielkim nawet ilościom pieniędzy… Historia rozgrywa się, niczym klatka po klatce, na różnego nominału banknotach Euro ustawionych jeden po drugim. Z banknotu na banknot człowiek chory na AIDS otrzymuje wsparcie psychologa, naukowiec tworzy leki, dziewczynka z ubogiego kraju dostaje lekarstwa. Niespełna minutowy spot jest dziełem agencji Leo Burnett Paris, przygotowanym na zlecenie organizacji Sidaction.

Hasło kampanii “In the fight against AIDS every extra euro can make the difference” ("W walce przeciwko AIDS każde dodatkowe euro ma znaczenie") ma zachęcić odbiorców do przekazywania datków charytatywnych na działalność organizacji. Każda, nawet najmniejsza suma, jest ważna w walce z chorobą – przekonuje Sidaction.

Co 6 sekund na świecie jakaś osoba zostaje zakażona wirusem HIV.  Tylko w 2009 roku na AIDS zmarło 1,8 miliona osób, to jedynie o 500 tyś mniej niż wynosi liczba ludności Paryża. 

Organizacja Sidaction powstała w 1994 roku; zajmuje się zbiórką pieniędzy na finansowanie badań wspierających walkę z AIDS. Misja Sidaction polega przede wszystkim na zapewnianiu obsługi w zakresie badań, rozwoju działań o profilaktycznym zasięgu oraz zapewnianiu kompleksowej opieki osobom biednym żyjącym z wirusem HIV.
A.Zych



Nazwa kampanii:
Banknotes
Czas:
2011.6.14
Nadawca:
Sidaction
Media:
Internet
Wykonawca:
Leo Burnett (Paris)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
In the fight against AIDS every extra euro can make the difference (W walce przeciwko AIDS każde dodatkowe euro ma znaczenie)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek