Związek Firm Public Relations po raz czternasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Zgłoszenia do 31 kategorii konkursowych: 18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych można nadsyłać do 4 sierpnia br. do godz. 16:00 w pierwszym terminie i do 11 sierpnia br. do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Tegoroczne nowości to nowe kategorie główne (Employer Branding, Content Marketing, Custom Publishing), nowy sektor (Professional Services) i w kategoriach głównych i sektorowych Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowychi pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 50 jurorów. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG.
Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl. 3 października ogłoszone zostaną nominacje; finaliści do 20 października będą mieli czas na przesyłanie dodatkowej dokumentacji do II etapu. Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 2 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS