logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Kampanie
   ──────  06.04.2018

Wzruszający teledysk Korteza wspiera akcję W rodzinie cieplej



Żeby dać dzieciom szanse na lepsze życie, Kortez włączył się do społecznej kampanii „W rodzinie cieplej” poświęconej poszukiwaniu 10 tysięcy rodzin zastępczych. Muzyk nagrał wzruszający teledysk „Dla mamy” – zapis spotkania muzycznego Korteza z chłopcem z rodziny zastępczej. Artysta wraz z dzieckiem grają utwór na cztery ręce. Organizatorami akcji jest Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT i Towarzystwo Nasz Dom 2018. Partnerami Jazzboy Records oraz  Fabryka Komunikacji Społecznej.

Mały bohater teledysku jest przykładem na to, że jeśli dziecko znajdzie kogoś bliskiego, kogoś z kim się zwiąże i poczuje się bezpiecznie, to ma w życiu szansę. Może uczyć się gry na pianinie, może rozwijać swoje pasje, może robić rzeczy zwykłe i niezwykłe, wtedy wszystko jest możliwe – czytamy na oficjalnej stronie akcji W rodzinie cieplej, która ma na celu znaleźć 10 tysięcy rodzin zastępczych.

Promujący akcję utwór „Dla Mamy” pochodzi z debiutanckiej płyty Łukasza Federkiewicz – Korteza – zatytułowanej. „Bumerang”

 – Parę miesięcy temu poznałem Sylwka. Sylwek 25 lat życia poświęcił na szukanie rodzin zastępczych dla dzieci z domów dziecka. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy z rozmiaru i sedna problemu. Upór, poświecenie i wiara Sylwka zrobiły na mnie wielkie wrażenie. Chciałem wziąć udział w tym przedsięwzięciu – tłumaczy Kortez.

Opublikowany przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT 19 lutego 2018

Udostępniając wzruszający utwór muzyczny „Dla Mamy”, internauci wspierają akcję Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT i Towarzystwa Nasz Dom 2018. Dla tych, którzy chcą zaoferować większą pomoc organizatorzy przygotowali skuteczne wskazówki, uświadamiając że nawet w 5 minut możemy bardzo dużo. Szczegóły dostępne są na oficjalnej stronie

Więcej informacji o rodzinach zastępczych można znależ na stronie Towarzystwa Nasz Dom w zakładce Rodzinna opieka zastępcza .Partnerem akcji jest Fabryka Komunikacji Społecznej, która również uczestniczyła w realizacji zeszłorocznych odsłon kampanii.

W rodzinie cieplej   |  Kortez   |  Fabryka Komunikacji Społecznej   |  Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT   |  Towarzystwo Nasz Dom 2018.   | 


Nazwa kampanii:
W rodzinie cieplej
Nadawca:
Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT i Towarzystwo Nasz Dom 2018.
Media:
internet
Wykonawca:
Jazzboy Records, Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
internauci
Hasło kampani:
W rodzinie cieplej





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek