Grupa Reklamtrutka skupiająca maturzystów i studentów wydaje wojnę plastikowym reklamówkom. W ramach akcji "Reklamówkę? Nie, dziękuję!" młodzi ludzie szerzą zachowania proekologiczne na terenie Mysłowic i Katowic. Celem akcji jest konsekwentne zmniejszanie zanieczyszczenia wysypisk śmieci jednorazowymi reklamówkami.
Aby to osiągnąć organizatorzy kampanii rozdają mieszkańcom obu miast torby ekologiczne wielokrotnego użytku w różnych sklepach. Ta akcja potrwa do końca czerwca.
W ramach projektu 29 marca w centrum Mysłowic wydarzył się również happening, który był próbą udowodnienia mieszkańcom, że „owijanie w bawełnę” jest dużo korzystniejsze niż w foliówki.
W drugiej połowie maja odbędą się specjalne proekologiczne lekcje w przedszkolach.
Grupa Reklamtrutka deklaruje: – Zdajemy sobie sprawę jak długo rozkładają się, cieszące się powszechnym uznaniem "jednorazówki" i dlatego pragniemy wywołać burzę w naszym regionie, zachęcając zarówno dzieci, jak i młodzież oraz dorosłych do korzystania z toreb materiałowych.
Projekt "Reklamówkę? Nie, dziękuję!" organizowany jest w ramach programu "Make a Connection".
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca