Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Wytrącony z równowagi
Kryzys psychiczny to często stan niewidoczny dla osób z zewnątrz, nawet rodziny czy bliskich. Ale jego wpływ na życie może okazać się druzgocący.
Twórcom kanadyjskiej kampanii, promującej tamtejszą telefoniczną linię wsparcia, w niebanalny sposób udało się oddać stan kryzysu psychicznego. Bohater filmu – dosłownie i w przenośni wytrącony z równowagi – funkcjonuje w stanie pół-snu, pół-koszmaru, w którym usiłuje się odnaleźć, mechanicznie powtarzając codzienne, rutynowe czynności. Jego wyobcowanie zostało podkreślone przez zgaszoną kolorystykę filmu oraz zupełny brak światła słonecznego.
Film powstał na zamówienie Government of Québec – autonomicznych władz kanadyjskiej prowincji Quebec.
Nazwa kampanii:
Sideways
Czas:
2022.1
Nadawca:
Government of Québec
Media:
film
Wykonawca:
Cossette, Quebec Canada
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

