Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 14.09.2022
Wytrącony z równowagi
Kryzys psychiczny to często stan niewidoczny dla osób z zewnątrz, nawet rodziny czy bliskich. Ale jego wpływ na życie może okazać się druzgocący.
Twórcom kanadyjskiej kampanii, promującej tamtejszą telefoniczną linię wsparcia, w niebanalny sposób udało się oddać stan kryzysu psychicznego. Bohater filmu – dosłownie i w przenośni wytrącony z równowagi – funkcjonuje w stanie pół-snu, pół-koszmaru, w którym usiłuje się odnaleźć, mechanicznie powtarzając codzienne, rutynowe czynności. Jego wyobcowanie zostało podkreślone zgaszoną kolorystyką filmu oraz zupełnym brakiem światła słonecznego.
Film powstał na zamówienie Government of Québec – autonomicznych władz kanadyjskiej prowincji Quebec.
Nazwa kampanii:
Sideways
Czas:
2022.1
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Government of Québec
Media:
film
Wykonawca:
Cossette, Quebec Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives
-
19.02.2024
Sześć milionów świec
-
17.02.2024
„Pałac Putina” — ostatni film Aleksieja Nawalnego