logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wytrącony z równowagi
14.09.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Wytrącony z równowagi



Kryzys psychiczny to często stan niewidoczny dla osób z zewnątrz, nawet rodziny czy bliskich. Ale jego wpływ na życie może okazać się druzgocący.

Twórcom kanadyjskiej kampanii, promującej tamtejszą telefoniczną linię wsparcia, w niebanalny sposób udało się oddać stan kryzysu psychicznego. Bohater filmu – dosłownie i w przenośni wytrącony z równowagi – funkcjonuje w stanie pół-snu, pół-koszmaru, w którym usiłuje się odnaleźć, mechanicznie powtarzając codzienne, rutynowe czynności. Jego wyobcowanie zostało podkreślone przez zgaszoną kolorystykę filmu oraz zupełny brak światła słonecznego.

https://video.adsoftheworld.com/oi2akrw9nkw1f44vwnmnisvl5bfe.mp4

Film powstał na zamówienie Government of Québec – autonomicznych władz kanadyjskiej prowincji Quebec.

zdrowie depresja film Kanada zdrowie psychiczne Komunikacja w rodzinie linia wsparcia telefon zaufania pomoc psychologiczna osoby w stanie kryzysu psychicznego


Nazwa kampanii:
Sideways
Czas:
2022.1
Nadawca:
Government of Québec
Media:
film
Wykonawca:
Cossette, Quebec Canada





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek