logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wystawa „Zaginieni” w Warszawie do 27 stycznia
11.01.2013
Tematy: Wydarzenia

Wystawa „Zaginieni” w Warszawie do 27 stycznia



7 stycznia 2013 roku, w warszawskiej galerii SKWER przy Krakowskim Przedmieściu odbył się wernisaż wystawy fotograficznej pt. „Zaginieni”, organizowanej przez Fundację ITAKA. Pokazane zdjęcia autorstwa Karoliny Jonderko przedstawiają pokoje zaginionych osób, w których zatrzymał się czas, a ich rodziny mimo upływu lat nic w nich nie zmieniają i nadal wierzą, że zobaczą swoich bliskich. Fotografie będzie można oglądać do 27 stycznia 2013 roku w Warszawie. Wiosną wystawa będzie eksponowana w kolejnych miastach Polski.

Wystawa jest nietypowym przedsięwzięciem, ale czasem rozwiązania instytucjonalne i prawne nie wystarczają, aby zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, którym zajmuje się Fundacja ITAKA – napisała Małgorzata Tusk w liście odczytanym podczas wernisażu.

Pojawiły się na nim między innymi rodziny zaginionych, przedstawiciele organizacji rządowych i pozarządowych, jak również grono osób związanych z działalnością artystyczną. Celem było zwrócenie uwagi społeczną na problem, jakim są zaginięcia w Polsce i sytuacja wielu tysięcy rodzin, które często czekają wiele lat na swoich najbliższych.

Wystawa „Zaginieni” jest zwieńczeniem akcji charytatywnej Fundacji ITAKA „Podwieczorek dla zaginionych„. Celem tej akcji jest zbiórka pieniędzy na rzecz pomocy rodzinom osób zaginionych. Środki były również zbierane podczas wernisażu w galerii SKWER, a także podczas trwania całej wystawy.

Patronat honorowy nad wystawą „Zaginieni” objęła Małgorzata Tusk. Kuratorem wystawy jest Filip Ćwik, fotoreporter tygodnika Newsweek.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wystawy.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek