Wystarczy jedna kropla krwi
W Peru zaledwie jeden na czterech diabetyków znajduje się pod odpowiednią opieką medyczną. Rozwiązaniem są przenośne glukometry osobiste, ale te z kolei są zbyt rzadko używane przez swoich właścicieli. Kampania społeczna firmy Accu-Check ma zachęcać osoby cierpiące na cukrzycę do częstszego sprawdzania poziomu glukozy we krwi.
W przeznaczonych dla prasy drukowanej czarno-białych grafikach pojawia się tylko jeden akcent kolorystyczny – intensywnie czerwone, przypominające krew miniatury słodyczy i słodkich napojów. Hasło kampanii głosi: Just one drop to reduce sugar blood (Wystarczy jedna kropla, by zredukować poziom cukru we krwi).
Za kreację kampanii odpowiada agencja Nodos z Limy (Peru).
Nazwa kampanii:
Just one drop
Czas:
2020.8.3
Nadawca:
Accu-Chek
Media:
print
Wykonawca:
agencja Nodos, Peru
Adresaci:
diabetycy i osoby zagrożone cukrzycą
Hasło kampani:
Just one drop to reduce sugar blood
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi