logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wyścig z ogniem
03.10.2023
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Brazylia, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo

Wyścig z ogniem



Pandemia Covid-19, oprócz śmierci milionów osób, doprowadziła również do odwołania bądź przesunięcia tysięcy wydarzeń masowych, łącznie z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020 oraz XXXII Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio.

Jednym z nich jest brazylijski Fire Race, wyścigi dla strażaków organizowane przez tamtejszą Wojskową Straż Pożarną. Ich polskim odpowiednikiem są zawody sportowo-pożarnicze OSP. W obu przypadkach głównym celem inicjatywy są: doskonalenie umiejętności obsługi sprzętu, popularyzacja zagadnień ochrony przeciwpożarowej i ocena stanu wyszkolenia pożarniczego. W przypadku Fire Race ostatnia edycja imprezy miała miejsce w 2019 roku, czyli aż cztery lata temu. Twórcy grafik promujących wydarzenie musieli zatem sprostać dość wymagającemu wyzwaniu: nie tylko przypomnieć widzom o zawodach, o których ci zdążyli już dawno zapomnieć, ale również sprawić, by reaktywowane wydarzenie stało się dla odbiorców pożądaną i wyczekiwaną atrakcją.

W efekcie powstały dwie grafiki – w wersji analogowej (print) i outdoorowej – stylistyką przypominające plakaty wysokobudżetowych hollywoodzkich hitów, przez co Fire Race 2023 utrwalił się w świadomości widzów jako wyjątkowa impreza, na którą warto czekać i na której warto być.

outdoor strażacy strażak edukacja obronność i bezpieczeństwo COVID19 pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 koronawirus print pożary straż pożarna ochrona przeciwpożarowa


Nazwa kampanii:
Fire Race 2023
Czas:
2023.10
Nadawca:
Military Fire Brigade of the Capital
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
Novo Engenho Comunicação, Campo Grande, Brazil





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek