logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wyrzuty jedzenia
23.11.2005
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Wyrzuty jedzenia

Your browser does not support the video tag.


Na tle spuszczanej w sedesie kromki chleba pojawia się informacja, że „1/3 wyprodukowanej żywności marnuje się”. Otwierające się drzwi pustej lodówki przy akompaniamencie bożonarodzeniowej melodii nasuwają skojarzenie ze świąteczną kartką pozytywką. To jeden z trzech spotów kampanii, która rozpoczęła się w połowie listopada 2005 roku i zachęcała wszystkich do przekazywania nadwyżki żywności do Banków Żywności dystrybuujących je do osób najbardziej potrzebujących.

Oprócz spotu świątecznego, przygotowano również reklamę dotyczącą samej działalności Banków Żywności, a także film zachęcający do przekazania 1% podatku na rzecz organizacji. Wykorzystano też reklamy prasowe i outdoorowe przygotowane w trzech wariantach. Przedstawiają one napoczęte kromki chleba na papierze pakowym z trzema różnymi hasłami: „Nie zmarnuj okazji żeby pomóc”, „Przestań sobie wyrzucać”, „Nic do wyrzucenia”.

Reklamy informują na temat miejsca i czasu dokonywanej zbiórki żywności. Niewątpliwym atutem kampanii było precyzyjne zakomunikowanie oczekiwań i wskazówek dotyczących możliwości działania.
M. Pietrzak



Nazwa kampanii:
Świąteczna zbiórka żywności
Czas:
2005.11.18 - 2005.12.23
Nadawca:
Banki Żywności
Media:
Telewizja, prasa
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Nie zmarnuj okazji żeby pomóc; Przestań sobie wyrzucać; Nic do wyrzucenia





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek