Kampania nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii "Outdoor" na tegorocznym festiwalu w Cannes. Hiszpański oddział Greenpeace, przy pomocy agencji McCann Erickson z Madrytu, przygotował kreację przedstawiającą buty – damski i męski – wykonane ze skóry krokodyla. W bucie znajduje się przeszkoda w wygodnym korzystaniu i cieszeniu sie z nich – kamyk z logo organizacji. Przypomina o ochronie żywych stworzeń i zniechęca do kupowania odzieży wykonanej ze skóry zwierząt.
Kampania subtelna – bez hasła.
Nazwa kampanii:
Shoes
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Billboardy
Wykonawca:
McCann Erickson (Spain)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
-
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem