logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Wypożycz choinkę na święta – zasadź las razem z Volvo
13.12.2019
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci

Wypożycz choinkę na święta – zasadź las razem z Volvo



Po raz trzeci rusza akcja społeczna „Wypożyczalnia choinek Volvo”, która zachęca do spędzania świąt w sposób ekologiczny. W salonach Volvo w całej Polsce będzie można odebrać żywą choinkę w doniczce, po czym, gdy święta już się skończą, oddać ją z powrotem. Zwrócone drzewka zostaną albo ponownie wypożyczone na Boże Narodzenie za rok, albo – jeśli dostatecznie urosną – zasadzone w specjalnej hodowli.

Marka Volvo już po raz trzeci otwiera „Wypożyczalnię choinek”. W dniach 19 – 23 grudnia lub do wyczerpania zapasów w Autoryzowanych Salonach Volvo na terenie całej Polski na wszystkich chętnych czekać będą żywe choinki w doniczkach. Po uiszczeniu 55 zł bezzwrotnej kaucji choinkę będzie można zabrać do domu. Jej zwrot powinien nastąpić do 8 stycznia do miejsca, z którego została wypożyczona. Lista salonów Volvo, które biorą udział w akcji, jest dostępna na stronie www.choinkavolvo.pl.

Obserwujemy coraz dłuższą kolejkę chętnych do wypożyczenia żywej choinki na święta, którą potem zwrócimy naturze. Dlatego Volvo Car Poland co roku zwiększa zasięg tej akcji. W pierwszej edycji do chętnych trafiło dwieście drzew w donicach. Z ubiegłorocznej „Wypożyczalni” skorzystało cztery razy więcej chętnych! W tym roku pula choinek została po raz kolejny zwiększona i wynosi 1200 drzewek. Do tego zobowiązaliśmy się zasadzić dziesięć razy więcej drzew niż wypożyczyliśmy – podkreśla Stanisław Dojs, PR Manager Volvo Car Poland.

W ramach ubiegłorocznej akcji Volvo posadziło w Nadleśnictwie Cewice na Kaszubach ponad siedem tysięcy drzew iglastych. Ponieważ las mieszany jest bardziej odporny na ataki szkodników, posadzono je razem z kilkoma tysiącami sadzonek drzew liściastych. W tym roku marka stawia sobie kolejny ambitny cel – wspólnie z Polakami chce zasadzić kolejny las i zwiększa swoje zobowiązanie – za każde wypożyczone drzewko zasadzi kolejnych dziesięć. W celu jeszcze większego zaangażowania wszystkich osób, którym bliska jest ochrona natury, Volvo chce, żebyśmy na stronie www.choinkavolvo.pl wybrali obszar, gdzie będą posadzone drzewka. Wyboru będzie można dokonać pomiędzy 20 grudnia a 8 stycznia.

Partnerami akcji jest Ambasada Szwecji, Polski Związek Zrzeszeń Leśnych oraz Klub Gaja.

Pomysł marki Volvo ujął nas prostotą i pożytecznością. Jest ciepły, radosny i rodzinny. Pokazuje, jak w łatwo każdy z nas może zrobić coś dobrego dla przyszłości naszej planety. W Szwecji wrażliwość na ochronę środowiska oraz ekologiczny styl życia to już norma. Z radością obserwujemy podobny trend w Polsce – podkreślił Stefan Gullgren, Ambasador Szwecji w Polsce.

drzewa Klub Gaja Ekologia i środowisko lasy Volvo Volvo Polska choinki Boże Narodzenie Ambasada Szwecji Polski Związek Zrzeszeń Leśnych wypożyczalnia choinek


Nazwa kampanii:
Wypożyczalnia choinek Volvo
Czas:
2019.12.19 - 2019.12.23
Nadawca:
Volvo Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek