logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wypadkowy body painting
25.10.2012
Tematy: Kampanie, Australia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wypadkowy body painting



Trójwymiarowy wrak z ludzkich ciał stworzony został we współpracy z artystką body painting Emmą Hacks (znaną z udziału w przygotowaniu teledysku "Somebody I Used To Know" piosenkarza Gotye).

Na potrzeby kampanii realizowanej przez australijską agencję Clemenger BBDO z Adelaide stworzono imitację rozbitego w kolizji samochodu typu sedan złożoną z siedemnastu ciał: mężczyzn i kobiet. Artystka wybrała atletów, kulturystów i akrobatów, z których uformowała żywą rzeźbę z symbolicznym przekazem: "We all play part" ("Każdy z nas gra rolę").

Kampania została zrealizowana na zlecenie Motor Accident Commission of South Australia z apelem do kierowców o zmniejszenie prędkości na drodze.

Sesja zdjęciowa trwała 18 godzin, włączając precyzyjne pomalowanie każdego ciała pięcioma warstwami farby. Przygotowano również case study, w którym można zobaczyć przygotowania do zdjęć.
Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
Body Crash
Czas:
2012.10.19 - 2012.11.20
Nadawca:
Motor Accident Commission of South Australia
Media:
Plakaty, billboardy
Wykonawca:
Clemenger BBDO, Adelaide, Australia
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
We all play a part. When we all slow down, so will our road toll (Każdy z nas gra rolę. Kiedy każdy z nas zwolni, wtedy zmniejszy się liczba ofiar na naszych drogach)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek