Trójwymiarowy wrak z ludzkich ciał stworzony został we współpracy z artystką body painting Emmą Hacks (znaną z udziału w przygotowaniu teledysku "Somebody I Used To Know" piosenkarza Gotye).
Na potrzeby kampanii realizowanej przez australijską agencję Clemenger BBDO z Adelaide stworzono imitację rozbitego w kolizji samochodu typu sedan złożoną z siedemnastu ciał: mężczyzn i kobiet. Artystka wybrała atletów, kulturystów i akrobatów, z których uformowała żywą rzeźbę z symbolicznym przekazem: "We all play part" ("Każdy z nas gra rolę").
Kampania została zrealizowana na zlecenie Motor Accident Commission of South Australia z apelem do kierowców o zmniejszenie prędkości na drodze.
Sesja zdjęciowa trwała 18 godzin, włączając precyzyjne pomalowanie każdego ciała pięcioma warstwami farby. Przygotowano również case study, w którym można zobaczyć przygotowania do zdjęć.
Anna Pieczykolan
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem