Zmiany klimatu w Europie wywołane przez emisję Węgla w celu pozyskania energii – takie wyzwanie organizatorzy międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition wraz z Greenpeace postawili przed uczestnikami tegorocznej edycji. Inicjatywa od 10 lat jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce. Wydarzenie miało miejsce 24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa.
Nagrodę główną zdobył zespół: Thomas Jørgensen Parastatidis oraz Magnus Mynderup-Bjørnshave reprezentujący agencję Robert Boisen & Like-Minded z Danii. Srebrny medal otrzymali Anton Stolpovskii i Anastasiia Kashina, Rosyjski zespół reprezentujący dwie agencję Fury oraz WNM.digital. Brąz powędrował do Pierpaolo Bivio i Andrea Raia, którzy startowali z ramienia DDB oraz Publicis z Włoch. Wyniki udostępnione są TUTAJ
Thank you eurobest Festival of Creativity for wonderful competition. Thank you Greenpeace Polska for inspiring brief and big thanks to all participants!
Opublikowany przez Klub Twórców Reklamy KTR Piątek, 30 listopada 2018
Partnerem konkursu był Greenpeace. Zadanie konkursowe oparte było na raporcie udostępnionym publicznie 8 października 2018r. przez ONZ w którym Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC) wyraźnie ujawnił niedostateczność działania Europy w sprawie zmian klimatu oraz informował o jego głównym powodzie – Węglu.
www.obroncyklimatu.plTo, co się dzieje obecnie na świecie: pożary lasów od Kalifornii po Szwecję, częstsze powodzie,…
Opublikowany przez Greenpeace Polska Wtorek, 27 listopada 2018
Uczestnicy mieli zmierzyć się z problemem przetłumaczenia raportu w taki sposób, by rezonował się oraz wpływał na społeczeństwo. Pozwolił im zrozumieć w jaki sposób problem dotyka życia ich oraz w przyszłości ich dzieci. Idea stworzona przez uczestników miała prowadzić do podjęcia przez społeczeństwo realnych działań w tym podpisania petycji, dzięki której mamy szansę zmienić regulacje dotyczące polityki energetycznej węgla. Brief przygotowała Joanna Uniwersal z Ogilvy.
Young Creatives Integrated Competition jest konkursem skierowanym do, pracowników branży marketingowej którzy nie ukończyli 31 lat. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Maćka Twardowskiego, Executive Creative Director z Ogilvy w składzie: Christian Behrendt Group Creative Lead/Google ZOO – Dach, France & Mena, Maria Milusheva Creative Director & Partner/Noble Graphics TBWA, Krzysztof Cibor Communication Specialist/Greenpeace Polska. Prace dostępne na stronie www.eurobest.com
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 106 podmiotów.W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl
Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR
Partnerzy: Greenpeace, Decode Media.
Możemy wybrać rzeczywistość, w której wolimy żyć i którą chcemy zostawić następnym pokoleniom. ☀️…
Opublikowany przez Greenpeace Polska Niedziela, 26 listopada 2017
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS