────── 18.05.2017
Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Wyłanczanie prądu i gaszenie telewizora
Ta kampania udowodniła, że prof. Bralczyk może reklamować praktycznie wszystko. Kampania Ministerstwa Środowiska „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie” to także dowód na to, że pikantny humor mogą być podany w elegancki sposób, a na jednym ogniu można upiec dwie pieczenie. Nawet tak różne jak ekologia i poprawna polszczyzna. W kampanii wziął udział również prof. Lew Starowicz i w ten sposób spoty, który mogły być po prostu kolejnym nudnym instruktażem, że należy wyłączyć niepotrzebne domowe urządzenia, stała się ciekawą potyczką słowną o relacjach między ludźmi i ich sporach odnoszących się tak do życia „łóżkowego”, jak i kwestii językowych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.05.2025
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy