────── 18.05.2017
Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Wyłanczanie prądu i gaszenie telewizora
Ta kampania udowodniła, że prof. Bralczyk może reklamować praktycznie wszystko. Kampania Ministerstwa Środowiska „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie” to także dowód na to, że pikantny humor mogą być podany w elegancki sposób, a na jednym ogniu można upiec dwie pieczenie. Nawet tak różne jak ekologia i poprawna polszczyzna. W kampanii wziął udział również prof. Lew Starowicz i w ten sposób spoty, który mogły być po prostu kolejnym nudnym instruktażem, że należy wyłączyć niepotrzebne domowe urządzenia, stała się ciekawą potyczką słowną o relacjach między ludźmi i ich sporach odnoszących się tak do życia „łóżkowego”, jak i kwestii językowych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności