────── 18.05.2017
Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Wyłanczanie prądu i gaszenie telewizora
8 / 10
Ta kampania udowodniła, że prof. Bralczyk może reklamować praktycznie wszystko. Kampania Ministerstwa Środowiska „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie” to także dowód na to, że pikantny humor mogą być podany w elegancki sposób, a na jednym ogniu można upiec dwie pieczenie. Nawet tak różne jak ekologia i poprawna polszczyzna. W kampanii wziął udział również prof. Lew Starowicz i w ten sposób spoty, który mogły być po prostu kolejnym nudnym instruktażem, że należy wyłączyć niepotrzebne domowe urządzenia, stała się ciekawą potyczką słowną o relacjach między ludźmi i ich sporach odnoszących się tak do życia „łóżkowego”, jak i kwestii językowych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!