logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wyhoduj własne warzywa. Nowa oferta sadzonek w Lidlu
12.05.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Wyhoduj własne warzywa. Nowa oferta sadzonek w Lidlu



Lidl Polska od zawsze posiada w sprzedaży polskie owoce i warzywa, a teraz dodatkowo uzupełnił ofertę o sadzonki, które pozwolą nam na stworzenie domowego ogródka. To doskonałe rozwiązanie dla osób potrzebujących najświeższych produktów, a przy okazji dobra zabawa dla wszystkich domowników.

Od poniedziałku, 10 maja, do wyczerpania zapasów w sklepach Lidl znajdziemy sadzonki warzyw oraz rośliny doniczkowe. W ofercie sieci dostępne są sadzonki takich warzyw jak: ogórek, pomidor, brokuł, papryka czerwona, papryka żółta, papryka zielona oraz bakłażan. Koszt jednego opakowania zawierającego 12 sadzonek to 14,99 zł.

Sadzonki pochodzą od polskiego producenta – Grupy Mularski. Posiadają oznaczenie „Produkt polski”, które pozwala klientom na znalezienie artykułów wytworzonych w Polsce z użyciem polskich surowców.

CSR Lidl Ekologia i środowisko konsumpcjonizm konsumenci warzywa sadzonki


Nazwa wydarzenia:
Lidl wprowadza do swojej oferty sadzonki warzyw do samodzielnego wyhodowania
Czas:
2021.5.10
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lidl Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek